Prowadzisz mały biznes i brakuje Ci już mocy przerobowych, żeby ogarniać wszystko samodzielnie?

Może nie lubisz części swoich obowiązków, albo zajmują Ci za wiele czasu i chętnie przerzucisz je na kogoś?

Co mogę zrobić?

proste grafiki na social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Pinterest)

skład ebooków

wsparcie przy prowadzeniu kont w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Pinterest)

przygotowanie i publikacja postów, odpowiadanie na wiadomości, moderowanie komentarzy itp.

stworzenie strony internetowej / sklepu internetowego / bloga 

utrzymanie i wsparcie techniczne strony internetowej / sklepu internetowego / bloga 

wprowadzenie zmian na stronie internetowej

audyt strony i propozycja poprawek.

pisanie tekstów (od prostych tekstów po profesjonalne, wymagające researchu i fachowej wiedzy oraz oferty, teksty marketingowe, reklamowe, sponsorowane, opisy produktów / usług…)

SEO – optymalizacja gotowych tekstów pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

redakcja i korekta

transkrypcje nagrań

email marketing – konfiguracja newslettera i bazy mailingowej

content marketing – tworzenie treści (tekstów, prostych grafik) na kanały komunikacyjne klienta (media społecznościowe, newsletter, blog, strona internetowa)

prowadzenie kont w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube)

...i inne - napisz do mnie ze swoim problemem, jest szansa, że też to ogarniam!

DLACZEGO WARTO?

OSZCZĘDZASZ CZAS

Wykonuję poboczne, ale konieczne do funkcjonowania biznesu zadania. Uwalniam tym samym czas, który spalasz np. na formatowanie wpisu na blog albo ogarnianie social mediów czy poczty.
A mógłbyś go poświęcić na zadania prowadzące do rozwoju firmy i zwiększenia dochodów.

OSZCZĘDZASZ PIENIĄDZE

Prowadzę firmę, więc współpraca z Pomagierką to mniejszy koszt niż zatrudnienie pracownika na etat.

Dodatkowo płacisz mi za konkretny projekt lub za czas, który faktycznie poświęcam na wykonanie Twoich zadań - nie za etatowe 8h.

ZYSKUJESZ WSPARCIE

Zyskujesz profesjonalne wsparcie w dziedzinach, których nie potrafisz lub po prostu nie lubisz ogarniać.

Mam sporą wiedzę, a i tak wciąż się dokształcam, by móc oferować jak najlepszej jakości usługi oraz pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Chciałbyś więcej szczegółów?

Przeczytaj i zobacz, dlaczego wirtualna asystentka się opłaca!

PODJĘCIE WSPÓŁPRACY KROK PO KROKU

ZGŁOSZENIE I KONSULTACJA

Jeśli zainteresowała Cię moja oferta i chciałbyś podjąć współpracę, skontaktuj się ze mną mailowo. Umówimy się na darmową konsultację, podczas której pogadamy o tym, jakiego wsparcia potrzebujesz.

PRZYGOTOWANIE OFERTY

Na podstawie Twoich oczekiwań przygotowuję dla Ciebie indywidualną ofertę wraz z wyceną, którą prześlę Ci na maila do 2 dni od konsultacji.

TWOJA DECYZJA

Oferta Ci odpowiada i chcesz podjąć ze mną współpracę? Super, już przygotowuję umowę!

Nie? Spoko, może innym razem : )

PODPISANIE UMOWY I ROZPOCZĘCIE PRACY

Podpisujemy umowę, opłacasz fakturę za pakiet godzin lub wpłacasz zaliczkę za projekt (jeśli się na to umówiliśmy).
Teraz już mogę zacząć pracę nad Twoimi zadaniami!

ZGŁOSZENIE I KONSULTACJA

Jeśli zainteresowała Cię moja oferta i chciałbyś podjąć współpracę, skontaktuj się ze mną mailowo. Umówimy się na darmową konsultację, podczas której pogadamy o tym, jakiego wsparcia potrzebujesz.
Napisz do mnie

PRZYGOTOWANIE I PRZESŁANIE OFERTY

Na podstawie Twoich oczekiwań przygotowuję dla Ciebie indywidualną ofertę wraz z wyceną, którą prześlę Ci na maila do 2 dni od konsultacji.

TWOJA DECYZJA

Oferta Ci odpowiada i chcesz podjąć ze mną współpracę? Super, już przygotowuję umowę!

Nie? Spoko, może innym razem : )

PODPISANIE UMOWY I ROZPOCZĘCIE PRACY

Podpisujemy umowę, opłacasz fakturę za pakiet godzin lub wpłacasz zaliczkę za projekt (jeśli się na to umówiliśmy).
Teraz już mogę zacząć pracę nad Twoimi zadaniami!

ZOBACZ, CO MÓWIĄ MOI KLIENCI

Napisz do mnie!